gravatar

7.Sınıf Ağırlıklı Matematik Bulmacası



Hazırlayan:Zafer GÜVEN

SORULAR:
1)Köşeleri ortak,kenarları ise zıt yönlü açılara verilen isim.
2)Köşesi çemberin merkezinde yer alan açıya verilen ad.
3)Çemberin (dairenin) merkezini çemberin üzerinde bir noktaya birleştiren doğru parçasına verilen isim.
4)Bir doğru parçasını eş 2 parçaya ayıran ve doğru parçasına dik olan geometrik parça.
5)Çemberin merkezinden geçen en uzun kiriş.
6)İçinde bilinmeyen ve eşitlik bulunan harfli ifadelere verilen isim.
7)Bir cebirsel ifadede harfin önünde yer alan sayı.
8)Çember üzerindeki iki noktayı birleştiren doğru parçası.
9)Matematikte toplam ve çıkarma işaretleri ile ayrılan her bir parça.
10)Çemberin üzerindeki iki nokta arasında kalan parçanın adı.
11)(TERSİ)Paralel iki doğruyu kesen doğruya verilen isim.
12)Harfleri ile harflerinin üsleri aynı olan terimlere verilen isim.
13)Köşesi çemberin üzerinde bulunan açı.
14)Cebirsel ifadelerde harften bağımsız olan terime verilen ad.
15)Desimetrenin kısaltılmışı.
16)Bir çembere bir noktada temas eden doğruya verilen isim.
17)Paralel iki doğru ve bunları kesen bir doğrunun meydana getirdiği bir şekilde ;birer kenarı ortak,diğer kenarları birbirine paralel,ters yönlü ve doğruların dış kısmında kalan iki açıya verilen isim.
18)Bir doğruyu üzerindeki veya dışındaki bir noktadan dik açı ile kesen doğru parçası veya ışın.
19)Paralel iki doğru ve bunları kesen bir doğrunun meydana getirdiği bir şekilde ;birer kenarı ortak,diğer kenarları birbirine paralel ve aynı yönlü olan iki açıya verilen isim.


CEVAPLAR:
1)TERS
2)MERKEZAÇI
3)YARIÇAP
4)ORTA DİKME
5)ÇAP
6)DENKLEM
7)KATSAYI
8)KİRİŞ
9)TERİM
10)YAY
11)NESEK
12)BENZRERTERİM
13)ÇEVREAÇI
14)SABİTTERİM
15)DM
16)TEĞET
17)DIŞTERS
18)DİKME
19)YÖNDEŞ

gravatar

müttiş bişiymiş 100 alıcam oleyyyyyyyyyyy

gravatar

Güle güle kullan kardeş.

gravatar

cevaplat nerede

gravatar

CEVAPLAR:
1)TERS
2)MERKEZAÇI
3)YARIÇAP
4)ORTA DİKME
5)ÇAP
6)DENKLEM
7)KATSAYI
8)KİRİŞ
9)TERİM
10)YAY
11)NESEK
12)BENZRERTERİM
13)ÇEVREAÇI
14)SABİTTERİM
15)DM
16)TEĞET
17)DIŞTERS
18)DİKME
19)YÖNDEŞ

gravatar

saol dershnedekilrde çömedi oohhh kurtuldum

gravatar

DEDİĞİN DOĞRUMU KUZUM YOKSA YALAN MI DOĞRUYU SÖYLE ULEEEEEEEENNNNNNNN

gravatar

çok saol notum gelince paylaşacağım sizlerle :D

gravatar

Güle güle kullanın.

gravatar

Elinize sağlık.Bende faydalandım sayenizde :)

gravatar

inş doğrudur ödevimden 100alcam inş:D

gravatar

elinize sağlık çok güzel olmuş inş. 100 alırım sizn sayenizde ;;)

gravatar

iyşallah doğrudur ama güzel olmuş eşline sağlık kardeş

gravatar

kim yaptıysa tebrik ederim aradığımı buldum :D

gravatar

saolunnn ya süperrr...;)

gravatar

çok teşekkürler sağolun çook işime yaradı:))

gravatar

ya ben yazının devamını oku diye yazı varya onu okumamışım yarım saat cevapları arıyom allahtan cevaplar doğruymuş tabi sizinkilerde doğruysa ayrıca böyle bir şey yaptığınız için teşekkür ederim çok çok çok saolun thank you

gravatar

:) ÇOK SAOLUN YAAA

gravatar

çk saolun çoq işme yaradıxD

gravatar

çok güzel olmuş çok sağolun

gravatar

Allah ne muradınız varsa versin 100 alcam inş :):)) :) :)) :):)) :) :)) :):)) :) :)) :):)) :) :)) :):)) :) :)) :):)) :) :)) :):)) :) :)) :):)) :) :)) :):)) :) :))

gravatar

çok teşekkür edrim bu arda aranızda warrock veya knıght trko oynayan varsa benim mns kaydetsin alemx_ferhat14@hotmail.com

gravatar

cok güzel

gravatar

Çok tşkler ..!

gravatar

çok tşk edrm çok işime yaradı :):)

gravatar

çok teşekkür ederim ama hiç bir işe yaramıyor
:p

gravatar

allah razı olsun

gravatar

çok tşkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
:D:D:D:D:D:D:D::X:X:X:X:X:X:X::)):)):))

gravatar

8-} sağolun proje ödevim wardııııııııı =))

gravatar

süper matematik gazetesi için iyi bulmaca teşekürler

gravatar

chingachgooh çok teşekkürler

gravatar

olum süper bişi yaptım 99 aldım :D :D

gravatar

bunu yapanın ben ta anasının ellerinden öpeyim bulmaca tamam da bunu yapan bunun cevaplarını niye yazmamış bende 10 üzerinden -100

gravatar

çok teşekkürler çizmede zorlandım ama yine de çizdim sağolun :):):):):):)

gravatar

Çok Teşekkürler Performans ödevimde kullanacağım

gravatar

TEŞEKKÜR EDERİM BENDE SERTAÇ GİBİ PERFORMANSIMDA KULLANACAM

gravatar

ya Bunlarn cewpları yanlış sığmıyor

gravatar

Müttiş Bir Şey KEsin 100 Aldım :D

gravatar

cavapları nerde yha

gravatar

cevapları doru inş. 100 almama ramak kaldı.

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))9

gravatar

cevaplarıı doğru inş.

suPper yha yüzz alcamm kesiinn:DD

saqoll kardes.D

gravatar

inş iyi bi not alırız ellerine saglık yapanın

gravatar

çok sağolun Performans ödevimden 100 alcam

gravatar

Cevaplar nerede diyen arkadaşlar!biraz okuduktan sonra mesaj yazarsanız iyi olur.Zira yorumlardaki ilk mesajımda cevapları yazdım.Biraz dikkat lütfen!!!

gravatar

17 ile 19 aynı

gravatar

İnşallah cevaplar doğrudur Allah razı olsun çok yardımcı oldu ;) :D

gravatar

17 ile 19 aynı değil kardeş.Biri dışters açıları biri ise yöndeş açıları anlatıyor.

gravatar

saolll

gravatar

saol kardess hoca matematik dergisi yapın dedi içine bulmaca koyun dedi cok saolll

gravatar

çok saol kardeş 100 alıcam galiba

gravatar

ya inş cevaplar doğrudur

gravatar
chingachgook at 1 Mart 2011 13:34

Hepsi doğru,merak etmeyin. :)

gravatar

lan denyolarrr okuyun anlarsınız sız ne bıcım ogrencısınız ınsan bıraz soruları okur cevaplarını bulmaya calısır sonraaa yanlıs mı dogru mu dıye sormaya grek kalmaz ve parmaklarınızı yormasssınız.

gravatar

100 aldım !!!!! olyyy

gravatar

SAOLUN

gravatar

ya 9. sorunu cevabı ne ? :((

gravatar

sorulerın cavabıda olsa /: bilen bana ulasıp solibilirmi warrock0707@hotmail.com acil lazım beyler soylerseniz sewinirim

gravatar
chingachgook at 27 Nisan 2011 15:40

Neden yazılan tüm mesajları okumadan mesaj yazıyorsunuz.Cevaplar yukarıdaki mesajımda yazıyor zaten.

gravatar

çok sağol kardeşim benim
ama biraz daha bunun gibi bulmaca olsa daha güzel olurdu
ama yine güzel olmuş teşekkür ederim

gravatar

çoooook teşekkürler

gravatar

ben bişe anlamadm

gravatar

sayenizde performansı yaptım teşekkürler

gravatar

çok tşk

gravatar

saol chingachgook

gravatar

Allah senden razı olsun hoca performans ödevi vermişti senin sayende 100 alırm inşallah saygılar,

gravatar

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

gravatar

saolun valla sorular oluta cvplar olmayınca uzulmustum ama cevaplar da cok ıyı oldu...

gravatar

sağolun çooooooookkkkkkkkkkkkkk işime yaradıııııııııı

gravatar

çok süper olmuş

gravatar

ellerine sağlık kardeşim sayende ödevimi yapıyorum hoca yoksa valaha notumdan düşecekti saol sınıftakiler 3 4 saatte yapmışlar ben ise yarım saat tekrar teşekkürler

gravatar

çooook TEŞEKKÜRLER :D

gravatar

güzellllllll

gravatar

cevap anahtarı

gravatar

Cevap anahtarı 2.mesajımda yazmaktadır.

gravatar

allahım kafayı yiyeceğim bunundamı cevapları yok offffffffffff ya düşük alırsam ne yaparım birde sbs sınavı var offfffffffffffffff offffffffffffff

gravatar

Çok sağolun bu bulmaca çk işime yaradı. :)
Ayrıca şu cevapları nerede diyen arkadaşları anlamıyorum. bulanlar olduğuna göre demekki cevaplar var.

gravatar

çok güzel aradımı buldum

gravatar

çok güzel bişey bence matematik performansdan 100 alcam

gravatar

tşkürler çk güzel ypmışınz dergidn 100 alcm mtmatk ztn ktü ben ya çk tşk:)))))))

gravatar

sağolun :))

gravatar

bencede çok yaradı çok beğendim çok teşekür ederim

gravatar

müt hiş çoooooooooooooooooooooooooooookk bbegenim tenkyu I love you

gravatar

sağolun varolunnnnnnnnnnnnnnnn

gravatar

hepinizde birbirinizden salaksınız kuş beyinliler

gravatar

çok güzel 100 aldım!

gravatar

Sayın blog kullacısı paylaşımlarınızı beğenerek takip ediyorum, Akşam liseleri olarak çalışmalarınızda başarılar dileriz.

gravatar

Biribirine.com | Egitim | Hayatı Biribirine Paylaş

gravatar

ben sayılarla istiyorum ya

gravatar

bnce çok mütiş bea hoca üzerine not girmiş guzel die abe cook beqendim a

gravatar

çok güzel abi yalnız cevaplar doğrumu abi:::::::::::::::::::::::::::::::::Ddddddddddddd

gravatar

çok güzel cevaplar doğvumu :) :D xD

gravatar

harika çok saolun :)

gravatar

way be heleşükür buldum :D

gravatar

Teşekürler Performans Ödevimde Yardımcı Oldu :)

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))