7.Sınıf Ağırlıklı Matematik Bulmacası



Hazırlayan:Zafer GÜVEN SORULAR: 1)Köşeleri ortak,kenarları ise zıt yönlü açılara verilen isim. 2)Köşesi çemberin merkezinde yer alan açıya verilen ad. 3)Çemberin (dairenin) merkezini çemberin üzerinde bir noktaya birleştiren doğru parçasına verilen isim. 4)Bir doğru parçasını eş 2 parçaya ayıran ve doğru parçasına dik olan geometrik parça. 5)Çemberin merkezinden geçen en uzun kiriş. 6)İçinde bilinmeyen ve eşitlik bulunan harfli ifadelere verilen isim. 7)Bir cebirsel ifadede harfin önünde yer alan sayı. 8)Çember üzerindeki iki noktayı birleştiren doğru parçası. 9)Matematikte toplam ve çıkarma işaretleri ile ayrılan her bir parça. 10)Çemberin üzerindeki iki nokta arasında kalan parçanın adı. 11)(TERSİ)Paralel iki doğruyu kesen doğruya verilen isim. 12)Harfleri ile harflerinin üsleri aynı olan terimlere verilen isim. 13)Köşesi çemberin üzerinde bulunan açı. 14)Cebirsel ifadelerde harften bağımsız olan terime verilen ad. 15)Desimetrenin kısaltılmışı. 16)Bir çembere bir noktada temas eden doğruya verilen isim. 17)Paralel iki doğru ve bunları kesen bir doğrunun meydana getirdiği bir şekilde ;birer kenarı ortak,diğer kenarları birbirine paralel,ters yönlü ve doğruların dış kısmında kalan iki açıya verilen isim. 18)Bir doğruyu üzerindeki veya dışındaki bir noktadan dik açı ile kesen doğru parçası veya ışın. 19)Paralel iki doğru ve bunları kesen bir doğrunun meydana getirdiği bir şekilde ;birer kenarı ortak,diğer kenarları birbirine paralel ve aynı yönlü olan iki açıya verilen isim.
CEVAPLAR:
1)TERS
2)MERKEZAÇI
3)YARIÇAP
4)ORTA DİKME
5)ÇAP
6)DENKLEM
7)KATSAYI
8)KİRİŞ
9)TERİM
10)YAY
11)NESEK
12)BENZRERTERİM
13)ÇEVREAÇI
14)SABİTTERİM
15)DM
16)TEĞET
17)DIŞTERS
18)DİKME
19)YÖNDEŞ

Yorum Gönder

97 Yorumlar

  1. müttiş bişiymiş 100 alıcam oleyyyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  2. CEVAPLAR:
    1)TERS
    2)MERKEZAÇI
    3)YARIÇAP
    4)ORTA DİKME
    5)ÇAP
    6)DENKLEM
    7)KATSAYI
    8)KİRİŞ
    9)TERİM
    10)YAY
    11)NESEK
    12)BENZRERTERİM
    13)ÇEVREAÇI
    14)SABİTTERİM
    15)DM
    16)TEĞET
    17)DIŞTERS
    18)DİKME
    19)YÖNDEŞ

    YanıtlaSil
  3. saol dershnedekilrde çömedi oohhh kurtuldum

    YanıtlaSil
  4. DEDİĞİN DOĞRUMU KUZUM YOKSA YALAN MI DOĞRUYU SÖYLE ULEEEEEEEENNNNNNNN

    YanıtlaSil
  5. çok saol notum gelince paylaşacağım sizlerle :D

    YanıtlaSil
  6. Elinize sağlık.Bende faydalandım sayenizde :)

    YanıtlaSil
  7. inş doğrudur ödevimden 100alcam inş:D

    YanıtlaSil
  8. elinize sağlık çok güzel olmuş inş. 100 alırım sizn sayenizde ;;)

    YanıtlaSil
  9. iyşallah doğrudur ama güzel olmuş eşline sağlık kardeş

    YanıtlaSil
  10. kim yaptıysa tebrik ederim aradığımı buldum :D

    YanıtlaSil
  11. saolunnn ya süperrr...;)

    YanıtlaSil
  12. çok teşekkürler sağolun çook işime yaradı:))

    YanıtlaSil
  13. ya ben yazının devamını oku diye yazı varya onu okumamışım yarım saat cevapları arıyom allahtan cevaplar doğruymuş tabi sizinkilerde doğruysa ayrıca böyle bir şey yaptığınız için teşekkür ederim çok çok çok saolun thank you

    YanıtlaSil
  14. :) ÇOK SAOLUN YAAA

    YanıtlaSil
  15. çk saolun çoq işme yaradıxD

    YanıtlaSil
  16. çok güzel olmuş çok sağolun

    YanıtlaSil
  17. Allah ne muradınız varsa versin 100 alcam inş :):)) :) :)) :):)) :) :)) :):)) :) :)) :):)) :) :)) :):)) :) :)) :):)) :) :)) :):)) :) :)) :):)) :) :)) :):)) :) :))

    YanıtlaSil
  18. çok teşekkür edrim bu arda aranızda warrock veya knıght trko oynayan varsa benim mns kaydetsin alemx_ferhat14@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. Çok tşkler ..!

    YanıtlaSil
  20. çok tşk edrm çok işime yaradı :):)

    YanıtlaSil
  21. çok teşekkür ederim ama hiç bir işe yaramıyor
    :p

    YanıtlaSil
  22. allah razı olsun

    YanıtlaSil
  23. çok tşkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
    :D:D:D:D:D:D:D::X:X:X:X:X:X:X::)):)):))

    YanıtlaSil
  24. 8-} sağolun proje ödevim wardııııııııı =))

    YanıtlaSil
  25. süper matematik gazetesi için iyi bulmaca teşekürler

    YanıtlaSil
  26. chingachgooh çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  27. olum süper bişi yaptım 99 aldım :D :D

    YanıtlaSil
  28. bunu yapanın ben ta anasının ellerinden öpeyim bulmaca tamam da bunu yapan bunun cevaplarını niye yazmamış bende 10 üzerinden -100

    YanıtlaSil
  29. çok teşekkürler çizmede zorlandım ama yine de çizdim sağolun :):):):):):)

    YanıtlaSil
  30. Çok Teşekkürler Performans ödevimde kullanacağım

    YanıtlaSil
  31. TEŞEKKÜR EDERİM BENDE SERTAÇ GİBİ PERFORMANSIMDA KULLANACAM

    YanıtlaSil
  32. ya Bunlarn cewpları yanlış sığmıyor

    YanıtlaSil
  33. Müttiş Bir Şey KEsin 100 Aldım :D

    YanıtlaSil
  34. cavapları nerde yha

    YanıtlaSil
  35. cevapları doru inş. 100 almama ramak kaldı.

    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))9

    YanıtlaSil
  36. cevaplarıı doğru inş.

    suPper yha yüzz alcamm kesiinn:DD

    saqoll kardes.D

    YanıtlaSil
  37. inş iyi bi not alırız ellerine saglık yapanın

    YanıtlaSil
  38. çok sağolun Performans ödevimden 100 alcam

    YanıtlaSil
  39. Cevaplar nerede diyen arkadaşlar!biraz okuduktan sonra mesaj yazarsanız iyi olur.Zira yorumlardaki ilk mesajımda cevapları yazdım.Biraz dikkat lütfen!!!

    YanıtlaSil
  40. İnşallah cevaplar doğrudur Allah razı olsun çok yardımcı oldu ;) :D

    YanıtlaSil
  41. 17 ile 19 aynı değil kardeş.Biri dışters açıları biri ise yöndeş açıları anlatıyor.

    YanıtlaSil
  42. saol kardess hoca matematik dergisi yapın dedi içine bulmaca koyun dedi cok saolll

    YanıtlaSil
  43. çok saol kardeş 100 alıcam galiba

    YanıtlaSil
  44. ya inş cevaplar doğrudur

    YanıtlaSil
  45. chingachgook1 Mart 2011 13:34

    Hepsi doğru,merak etmeyin. :)

    YanıtlaSil
  46. lan denyolarrr okuyun anlarsınız sız ne bıcım ogrencısınız ınsan bıraz soruları okur cevaplarını bulmaya calısır sonraaa yanlıs mı dogru mu dıye sormaya grek kalmaz ve parmaklarınızı yormasssınız.

    YanıtlaSil
  47. 100 aldım !!!!! olyyy

    YanıtlaSil
  48. ya 9. sorunu cevabı ne ? :((

    YanıtlaSil
  49. sorulerın cavabıda olsa /: bilen bana ulasıp solibilirmi warrock0707@hotmail.com acil lazım beyler soylerseniz sewinirim

    YanıtlaSil
  50. Neden yazılan tüm mesajları okumadan mesaj yazıyorsunuz.Cevaplar yukarıdaki mesajımda yazıyor zaten.

    YanıtlaSil
  51. çok sağol kardeşim benim
    ama biraz daha bunun gibi bulmaca olsa daha güzel olurdu
    ama yine güzel olmuş teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  52. çoooook teşekkürler

    YanıtlaSil
  53. ben bişe anlamadm

    YanıtlaSil
  54. sayenizde performansı yaptım teşekkürler

    YanıtlaSil
  55. saol chingachgook

    YanıtlaSil
  56. Allah senden razı olsun hoca performans ödevi vermişti senin sayende 100 alırm inşallah saygılar,

    YanıtlaSil
  57. :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

    YanıtlaSil
  58. saolun valla sorular oluta cvplar olmayınca uzulmustum ama cevaplar da cok ıyı oldu...

    YanıtlaSil
  59. sağolun çooooooookkkkkkkkkkkkkk işime yaradıııııııııı

    YanıtlaSil
  60. çok süper olmuş

    YanıtlaSil
  61. ellerine sağlık kardeşim sayende ödevimi yapıyorum hoca yoksa valaha notumdan düşecekti saol sınıftakiler 3 4 saatte yapmışlar ben ise yarım saat tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
  62. çooook TEŞEKKÜRLER :D

    YanıtlaSil
  63. cevap anahtarı

    YanıtlaSil
  64. Cevap anahtarı 2.mesajımda yazmaktadır.

    YanıtlaSil
  65. allahım kafayı yiyeceğim bunundamı cevapları yok offffffffffff ya düşük alırsam ne yaparım birde sbs sınavı var offfffffffffffffff offffffffffffff

    YanıtlaSil
  66. Çok sağolun bu bulmaca çk işime yaradı. :)
    Ayrıca şu cevapları nerede diyen arkadaşları anlamıyorum. bulanlar olduğuna göre demekki cevaplar var.

    YanıtlaSil
  67. çok güzel aradımı buldum

    YanıtlaSil
  68. çok güzel bişey bence matematik performansdan 100 alcam

    YanıtlaSil
  69. tşkürler çk güzel ypmışınz dergidn 100 alcm mtmatk ztn ktü ben ya çk tşk:)))))))

    YanıtlaSil
  70. bencede çok yaradı çok beğendim çok teşekür ederim

    YanıtlaSil
  71. müt hiş çoooooooooooooooooooooooooooookk bbegenim tenkyu I love you

    YanıtlaSil
  72. sağolun varolunnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  73. hepinizde birbirinizden salaksınız kuş beyinliler

    YanıtlaSil
  74. Biribirine.com | Egitim | Hayatı Biribirine Paylaş

    YanıtlaSil
  75. ben sayılarla istiyorum ya

    YanıtlaSil
  76. bnce çok mütiş bea hoca üzerine not girmiş guzel die abe cook beqendim a

    YanıtlaSil
  77. çok güzel abi yalnız cevaplar doğrumu abi:::::::::::::::::::::::::::::::::Ddddddddddddd

    YanıtlaSil
  78. çok güzel cevaplar doğvumu :) :D xD

    YanıtlaSil
  79. harika çok saolun :)

    YanıtlaSil
  80. way be heleşükür buldum :D

    YanıtlaSil
  81. Teşekürler Performans Ödevimde Yardımcı Oldu :)

    YanıtlaSil