gravatar

Resimde kaç insan yüzü var?






















Evet bir başka dikkat sorusu daha.:))Resimdeki insan yüzlerini bulun bakalım.Çözüm için Resim linki koyarsanız iyi olur.

gravatar

Ben 9 tane bulabildim.Başka var mı acaba?:)

gravatar

13 tane olması lazımdı galiba :)

gravatar

valla ben 15 buldum:)..hayal değillerse tabi:)
buraya nasıl koyacam bu resmi bilmiyorum.Zafer bey foruma ekliycem ..adres orda..

gravatar

Aytaç hanım ben arama yaptım bu konuda ama yorumlar kısmına resim ekleme eklentisi bulamadım.Sadece resmi upload edip link verebiliyoruz malesef.Olsa güzel olacaktı.

gravatar

Merhaba,
Blog kullanımı ve blog tutma sebepleri ile ilgili bir araştırma yapıyorum. Aşağıdaki linkten ankete ulaşıp, doldurursanız bir blogsevere yardımcı olmuş olursunuz. Teşekkürler.

http://www.surveymonkey.com/s/blog_kullanim_anketi
veya

http://nedenblogluyoruz.blogspot.com/
Not: Araştırma sonuçları yine bu adresten yayınlanacaktır.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))