gravatar

Resimde Kaç Tane PANDA Var?




































Sonuçları resimle gösterelim.Hadi bakalım.Dikkatine güvenenler başlasın.:)))

gravatar

Kaç tane bulmam gereklı :) 8 tane buldum...Aytaç nasıl 9 buldun senn :)

gravatar

Bende 9 tane buldum.Resimle göstereyim.Aşağıdaki linkten bakabilirsiniz.

http://img42.imageshack.us/img42/979/pandason.jpg

gravatar

Forumdan da takıp ettım :) tesekkurler.. gece gece..ıyı geldı..

gravatar

Rica ederim.Her zaman beklerim.:)

gravatar

yha kaç tane bulucaz anlamadım ki ben hepsine girdim 8 tane buldum :s:s:s:s:s

gravatar

Toplam 11 tane sanırım.Ben o kadar bulabildim.

gravatar

10 TANE VR

gravatar

BURAYA NASIL KAYIT OLCAZ

gravatar
Bu yorum yazar tarafından silindi.
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))